Saturday, December 6, 2008

ADUAN RAKYAT


(sumber gambar: blog pengadu : SUARA RASAK)


Inilh jambatan gantung Kg. suang kopoh, Tandek yang dimaksudkan oleh pengadu dalam blog ini. Memang wajarlah jambatan ini diperbaiki untuk keselamatan pengguna. Sungai rasak itu saya kenal boleh tahan juga dalamnya. Dulu memang ada buaya, tidak tahulah sekarang. Harap pembaca sebar luaskan maklumat ini. Jika YB/MP/DO membaca, harap dapat diselesaikan masalah ini. Terima kasih - Editor Suara Rakyat.

3 comments:

puteramarudu December 7, 2008 at 9:43 AM  

Wow, kalau YB kita ada buat web macam ini kan bagus? Klau macam ni, bagus sdr jadi YB, saya tatap undi punya. Anak bini pun saya kempen. Semua orang kampung sekalian.

Lt Kdr (M) Musli Bin Jaffar December 7, 2008 at 6:37 PM  

Mungkin YB KM tak pandai guna internet kot atau sibuk sangat buat kerjanya atau saja buat2 tak tau (tak mahu aplikasikan kemudahan yang ada dalam internet)... Saya tahu bukan senang jadi YB, banyak kerjanya. Tapi siapa suruh mahu jadi YB, bukan rakyat paksa, sendiri yang mahu, so kenalah berkorban demi kepentingan rakyat bersama... Tak begitu??? Kita bukan benci.. Kita sayang siapa pun YB selagi boleh bantu rakyat dan kita benci kalau sebaliknya.... Pun begitu kita doakan supaya YB buat yang terbaik untuk rakyat....

MUFAKIRALAM December 8, 2008 at 7:34 AM  

saya bersetuju dengan sdr ltm musli...dah tau tak larat kenapa akun???...yang kasi, kenapa dah tau, masi kasi? Ada yang minta, kenapa tutup pintu? Tuan hamba meramalkan....

About This Blog

Jika ingin kongsikan masalah, sila sms/e-mailkan kepada:
* SMS : 019-5369378 (atau)
* E-mail : http://yomogun@yahoo.com.my (atau)
* Tinggalkan dalam ruangan komen.

SAYA AKAN BERUSAHA MENGURUS MASALAH TUAN/PUAN/SDR/I. MUNGKIN JUGA ADA PEMBACA MAMPU MEMBANTU.


Nota: Mengurus dan menyelesai ada bezanya. Saya hanya mengurus, harap-harap dapat diselesaikan masalah itu. InsyaAllah. Amin.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP